"Årets Leder"

22. marts 2024 kl. 11:40

På onsdagens generalforsamling skulle der, traditionen tro, også kåres "Årets Leder".

Flere emner var blevet forslået, men bestyrelsens valg faldt på Thomas Bützau.

Thomas har gennem flere sæsoner været en meget engageret træner for vores nuværende u14 piger. Ligeledes har han været arkitekten bag opdateringen af vores hjemmeside, så den er kommet i et meget mere nutidigt design.

Endvidere fungerer Thomas også som foreningens "go to" IT-mand. Altså når vi har nogle udfordringer omkring internet, inforskærm m.m., så melder han sig altid på banen for at give en hånd.

Ligeledes er Thomas også en af initiativtagerne til vores nye pigeudvalg - et udvalg hvor der kun er fokus på pigerne i vores klub. Derigennem har han bl.a. været med til at afvikle "Pigeraketten" i to omgange, ligesom udvalget også er arkitekterne bag vores nylige samarbejde med Fortuna Hjørring.

Stort tillykke med udnævnelsen til "Årets Leder" - det er så velfortjent.