Generalforsamling

21. marts 2024 kl. 14:19

En velbesøgt generalforsamling blev afholdt i går onsdag i klubhuset.

Efter at vi startede med at mindes de 3 afdøde æresmedlemmer Leo Tindbæk, Frede Christoffersen samt Hans Jørgen Løth, var det tid til, at formand Hans Arne L. Pedersen, ungdomsformand Jimmy Rasmussen samt formand for byggeudvalget Tommy Mortensen kunne fortælle lidt om 2023.

På stikordsvis her lidt om hvad de kom ind på:

• Visionen "Den Gule Tråd" - status samt fremtidig udvikling
  • FodboldNetværk Jammerbugt - samarbejde fodboldklubberne imellem
  • Retssag - Grenke mod AaIF
  • Vi mangler vores Sponsorcykelløb
  • Ny 4-årig aftale med Adidas, Select samt Sportmaster
  • Mulighed for passivt medlemskab
  • Mange hjemvendte U19 spillere
  • Mange nye ungdomsspillere gennem flere år - totalt 651 medlemmer af AaIF
  • Mange ungdomstrænere - de kommer næsten af sig selv, da vi er et interessant sted at være
  • Pigehold i næsten alle rækker
  • Nørhalne Cup - ca. 320 vagter påsat stort set uden udfordringer
  • Deltagelse i Ikast Cup - stor opbakning fra både spillere og forældre
  • Fodboldskole - DGI Nordjyllands største fodboldskole afvikles i regi af AaIF - 250 deltagere
  • Sommerafslutning for ungdomsafdelingen med flere end 600 deltagere
  • Nyt samarbejde med Fortuna Hjørring
  • AaB samarbejde som ikke fungerer helt gnidningsløst - AaB forsøger at oppe sig
  • Aabybro Foreningshus - ser ud til at være en død sild i det nuværende format
  • Årets resultat - et underskud på kr. 83.000,00

Samtidig var der genvalg til bestyrelsen af formand Hans Arne L. Pedersen samt Jimmy Rasmussen. Nyvalg af suppleanterne Sarah Sudergaard og Kira Justesen Larsen samt genvalg til revisor Kaj Haugaard.

Endvidere var det en tak til Tommy Mortensen samt Morten Nørgaard for at assistere bestyrelsen ligesom Hans Arne takkede den øvrige bestyrelse for et godt samarbejde.

Tak til C-holdet samt inspektør Ole Kusk for den uvurderlige indsats de yder - med kr. 35.000,00 til vedligehold kommer vi ikke langt, men med jeres frivillige indsats hjælper det på det.

Sidst, men bestemt ikke mindst, var der en KÆMPE tak til alle de frivillige ledere og trænere som uge efter uge anvender oceaner af tid på vores baner. Uden jeres fortrinlige indsats var der intet AaIF.