Nyt æresmedlem i Aabybro IF

21. marts 2024 kl. 14:36

På gårsdagens generalforsamling blev Jørn Gade udnævnt til æresmedlem af Aabybro IF.

Jørn kom til klubben i 1975 hvor han igennem mange år huserede på klubbens 2. herrer senior hold. Han har været aktiv spiller til og med 2012. Han har gennem 2 perioder, og sammenlagt i 16 år fungeret som foreningens kasserer. Endvidere overtog han rollen som holdleder af klubbens serie 6 hold efter legendariske Knud Olesen. Han fulgte med da spillerne blev lidt ældre og spillede Old Boys fodbold. Også da det blev tid til Grand Old Boys fodbold var Jørn med som holdleder. Siden har Jørn haft flere "generationer" på Grand Old Boys holdet, så han har haft sin indvirkning på rigtig mange.

Efter en fantastisk indsats gennem rigtig mange år, syntes Jørn selv, at det nu var på tide at blive "fodboldpensionist", så han fandt selv sin afløser som holdleder på Grand Old Boys, førend han efter sidste sæson endelig gav slip på tøjlerne som frivillig leder gennem rigtig mange år.

Stort tillykke med udnævnelsen og TUSIND tak for din store indsats gennem ufattelig mange år - det er personer som dig, der gør os alle stolte af at være AaIF'ere.

TILLYKKE